Subskrybuj RSS RSS
envelope  |  mapa serwisu  | 
en
newsletter
wprowadź swój adres e-mail w celu otrzymywania od nas informacji o nowościach i promocjach

Zasady udzielania wsparcia technicznego

ASKOM zapewnia ograniczone, nieodpłatne oraz kompleksowe, odpłatne wsparcie techniczne. Wsparcie nieodpłatne dotyczy wyłącznie najnowszej (aktualnej) oraz poprzedzającej wersji głównej pakietu Asix.Evo. W jego zakres wchodzi wyłącznie pomoc w określeniu przyczyn problemów w działaniu oprogramowana oraz doradztwo w zakresie sposobu wykonania/parametryzowania aplikacji.

We wszystkich innych przypadkach możliwe jest uzyskanie wsparcia odpłatnego wg obowiązującego cennika lub na warunkach odrębnej umowy serwisowej.

W żadnym przypadku ASKOM nie gwarantuje wprowadzenia poprawek do innych wersji głównych pakietu niż najnowsza.
Warunkiem uzyskania wsparcia technicznego, zarówno nieodpłatnego jak i odpłatnego, jest powołanie się na numer udzielonej i zarejestrowanej Licencji na korzystanie z oprogramowania.

wstecz