Subskrybuj RSS RSS
envelope  |  mapa serwisu  | 
en
newsletter
wprowadź swój adres e-mail w celu otrzymywania od nas informacji o nowościach i promocjach
  • 2022-02-11

UWAGA: Zmiany w zasadach obsługi zgłoszeń serwisowych

Wsparcie techniczne ze strony firmy ASKOM zapewniane jest przez doświadczonych projektantów systemów wizualizacji i automatyki oraz programistów systemu Asix.

Uruchomiony został nowy serwis wsparcia technicznego Asix ITSM dla integratorów, integratorów o statusie IPA oraz użytkowników końcowych platformy Asix. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail: service@asix.com.pl  

Każde zgłoszenie opatrzone zostanie unikalnym numerem, a przyjęcie zgłoszenia potwierdzone zostanie zwrotnym mailem w terminie zazwyczaj do 24h w dni robocze.

Zgłoszenie prośby o wsparcie techniczne powinno zawierać wymagany stosownymi przepisami podpis korespondencji elektronicznej - tj. co najmniej pełną, prawidłową nazwę podmiotu/firmy (Zgłaszającego), jego siedzibę i pełny adres, pod którym podmiot prowadzi działalność gospodarczą.

W celu zachowania ciągłości konwersacji dotyczącej przedmiotowego zgłoszenia prosimy o posługiwanie się przy odpowiedzi funkcją „ODPOWIEDZ WSZYSTKIM” oraz NIEZMIENIANIE TREŚCI TEMATU.